Dont worry, be happy!

Förlåt för mitt förra deppinlägg, men bloggen är ju ändå till för att jag ska kunna få ut det jag tycker och känner.

Ikväll har jag grillat och haft det jätte trevligt hos Challe, André och Nikita. Gör jag gärna om!

Just nu är väl alla andra vänner fulla och glada, antar jag. T.o.m Robert är ute på krogen.
Lite ångest får man väl, men försöker att ignorera det, jag har ju trots allt haft en trevlig kväll.



Har hört att folk tror att jag får Robert att må dåligt.. Känns jobbigt, vill inte att det ska vara så.
Robert säger att det inte stämmer, men han har ju svårt för att berätta hur han känner, så jag vet inte..
Men är det så, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill ju inte att min älskling ska må dåligt!
Men det är väl fel av mig som klagar över att vara ensam och att jag saknar honom, har ångest osv..
För går jag ut med (på FB) hur jag känner så blir ju allt bara fel och man får skit för det.
Men som Robert sa, för att inte skapa oroligheter och missförstånd så borde jag väl skippa att lägga ut hur jag mår (när jag mår dåligt) på FB och hålla sånt till bloggen, där dessa människor inte läser.
Men i vilket fall, det sista jag vill är att Robert ska må dåligt, så får försöka bättra på mig.
Minska på mina raseriutbrott och gråtattacker. Jag är jävligt överkänslig, det är jobbigt.
Vill inte vara så känslig som jag är.. Men ska väl också kanske vara lite glad över att jag inte är totalt känslokall.

Robert, jag älskar dig! Du är den jag vill leva med, du är den enda för mig! Jag vill att det alltid ska vara du och jag. Du är min första RIKTIGA kärlek. Den första människan jag älskat på det här sättet!
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade dig.
Du är en helt underbar pappa och pojkvän! Kan inte tänka mig leva med någon annan.
Känns också så underbart att jag VET att du älskar mig. Jag har aldrig litat på att någon verkligen gjort det förut.. Jag litar på dig till 100% och vet att du aldrig skulle göra mig illa.
För mig är du perfekt. Du är min drömprins..
Min värld skulle rasa samman om du lämnade mig.
Du är min, bara min. Jag är din, bara din.
Vi, du och jag, som 2 pusselbitar passsar vi perfekt för varandra.
<3
I will never let you fall!


Gammal bild på mig och min snuttefilt <3

Kommentarer
syster skrev:

du ska kunna få attacker (damp eller tårar) hur starka eller hur ofta du behöver utan att din partner ska klaga, för klagas de, så är de inte kärlek!!! o om folk runt omkring klagar kan du be dom kyssa dig i röven, för du ska leva som du är, inte som andra tycker att du ska vara!!!!! löv jo!

2010-07-25 @ 03:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: