Bättre humör

Robert har åkt, Kevin sover.
Passade på att hänga tvätt nyss.
Hämtade skorna förut och OJ OJ OJ! Mycket snyggare än på bild!
Jag har läst recensioner (stavning?) på skorna och alla skrev att dom var bekvämare och snygga än vad de såg ut att vara på bilden och då tänkte jag att SÅ snygga kan dom ju inte vara, jag kommer bara få massor förhoppingar på skorna och så är dom säkert inte så bekväma och snygga.. Men ack så fel, dom var GRYMT HETA!
Jag älskar dom.
Det var ju ett STORT plus idag.

Pratade nyss med Tina på FB, hon kommer troligtvis förbi på en kaffe när hon har ätit :)
Det är också ett STORT plus.
<3


Dagen kanske inte blir så värdelös ändå. Nu får jag se till att ha det bra resten av alla dagarna också.

Bring Me The Horizon – Sleep With One Eye Open - Tek-One


Natta ♥ Robert och Kevin

Kommentarer
Josephine skrev:

sv: härligt :) jodå. vad gör dudå? :)

2010-07-22 @ 14:34:50
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: