3 days left

Hej hopp.
Har inte varit så aktiv här eftersom att jag föredragit att umgås, sola, bada osv.

Om tre dagar blir det bröllop för mamma och Tommy. Har gått runt en stund nu och tränat på att gå i skorna jag ska ha. Jag ska ju vara brudtärna :)
Skorna är lite väl höga, så jag får försöka vänja mig vid dom nu innan, så jag inte gör bort mig totalt när jag går där mitt i kyrkan framför alla.

Nästa gång jag får pengar funderar jag på att färga håret. Först bleka hela håret, sedan färga det typ.. Oranget? :)
Som Hayley i Paramore typ. Tror det skulle bli ursnyggt faktiskt! Klippa till håret lite också, kanske ;P Det är så slitet och frisyren jag har.. Kan jag väl knappt kalla frisyr.

Bring Me The Horizon - The sadness will never end

♥ Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: