Trevlig dag

Idag har lillebrorsan, Jonte, varit på besök heeeela långa dagen :) (han är fortfarande här)
Fille var även här hela kvällen, men drog hem för att sova för drygt en timma sedan.
Vi har spelat monopol, druckit en heeel deeel kaffe samt kollat på The Amityville Horror (jag har sett den förut, den är lika bra som första gången, gillas starkt!)
Min älskling har varit och jobbat hela dagen också, började vid klockan 12. Han tog en buss från Gamla Linköping klockan 23.12 och var hemma här vid ca fem i halv 1 eller så. HAR SAKNAT HONOM GRYMT MYCKET!!
Men på något skruvat vänster så var det faktiskt skönt att vara lite själv hemma.
Jag har kunnat umgås med Kevin på ett annat sätt och även gått och små plockat lite här hemma, vilket jag annars aldrig brukar orka göra.
Det har känts jätte tomt, vilket jag avskyr, men ja, som sagt.. På något skruvat vänster har det varit lite skönt.
,
Imorgon kommer kanske mamma och Tommy förbi och tar en kopp kaffe, hoppas jag på iaf, men man vet ju aldrig om något kommer i vägen.
,
Nu ska jag nog sparka ut skitungen och lägga mig ;P Haha.
GODNATT! <3
,
,
Love my angels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: