Kroppen är helt slut

Sitter i den nya, fina STORA lägenheten nu :)
Har fått hit de viktigaste sakerna, så vi kan sova här och äta frukost imorgon.
Kolla på TV kan vi göra också om vi känner för det.
Kevin somnade i sitt rum jätte snabbt, när vi lagt honom! Blev jätte förvånad över det, med tanke på att det är ett nytt ställe, barn brukar ju ha svårt att somna på andra ställen än de dom känner igen.
Men han trivdes väl :)
,
Det blir ingen operation imorgon, Kevin är inte helt okej.
Han är förkyld och även väldigt dålig i magen. Rädd att det är magsjuka, Nikita har ju troligtvis det och dom har ju lekt med varandra i helgen.
Menmen, bara att hålla tummarna att han blir bättre och att det aldrig blir sådär jätte jobbigt.
Ingen av oss vill ju vara magsjuka på julafton.
,
På tal om julafton! BARA FYRA DAGAR KVAR :D Fy tusan så jag längtar!
"Snörade" alla julklappar ikväll, har inte velat göra det innan med tanke på att det gärna plattas till och förstörs om man lägger klapparna i påsar och låter det stå. Nu har jag ställt upp alla klappar på stereon + högtalarna så de syns och så inte snörena förstörs :) Vi har ju ingen julgran så det får duga :P
,
,
Fy så ont i kroppen jag har. Medan Robert och Marcus flyttat över allting, så har jag fått leka och bära på Kevin. Vi lekte så jag var helt svettig förut :P Kröp efter honom (vilket tog död på min kropp!) hur länge som helst, kramades lite och körde titt-ut. Väl i den nya lägenheten så körde vi traktor, åkte rutshkana och sånt mys.
,
Nej, nu ska jag mysa med min älskling + att klockan är för mycket så borde sova.
GODNATT! <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Vet inte om du läser här mer, eftersom du är såå dålig på att uppdatera ;) Men vågar inte skicka sms o väcka er heller.



Tänkte kolla om du hade lust o hjälpa mig färga håret ivkäll, om du inte orkar gå hit så kan jag komma över till dig och färga, om du vill?

Puss <3

2010-12-23 @ 09:06:59
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: