Hjälp mig att orka..

2 jätte jobbiga dagar på raken. Fy..
Igår var vi nere på BVC för att Kevin skulle få vaccin-spruta och på vägen hem så fick jag så sinnessjukt ont i hela kroppen att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna. Kunde knappt gå, alls. Tog säkert 5 gånger så lång tid som det brukar ta att gå hem, då överdriver jag inte.
Jag var tvungen att stanna hela tiden, efter bara några steg. Andas, torka tårarna, gnälla lite.
Stackars Robert fick ta vagn och 4 matkassar (en kasse låg i korgen under vagnen, de andra 3 bar han), hade han kunnat/orkat skulle han burit mig också.
Har sovit skit dåligt hela natten pga smärtor, inte kunnat ligga på något sätt, gnytt och halv-gråtit till och från hela natten. Är trött som tusan idag.
Har fortfarande ont.
Fick avboka övningskörnings-tiden idag. Pallade inte. Min kropp vill mig inte alls väl.
Har ramlat flera gånger, för att jag haft så ont i benen/bäckenet.
Så ska vi flytta till helgen (HOPPAS JAG!), annars blir det att börja flytta nästa vecka, det kommer aldrig gå..
Nästa vecka ja.. Jag borde längta, jag älskar julafton..
Men kan inte.
På måndag ska vi upp till US (Universitets Sjukhuset) i Linköping för inskrivning.
På tisdag opereras Kevin. (Ena testikeln har inte velat åka ner i pungen) Min lilla kille :'( <3
Upp tidigt, Kevin får inte äta, åka buss in till Linköping (alternativt att vi sover där inne), sövas, skäras, grävas, sys, vakna totalt drogad och jätte öm.. :'(
Kommer inte kunna springa omkring.
Få inte åka Bobbycar.
Så fort han kissar i blöjan måste vi byta den - direkt - för det får ej komma urin på såret.
Han kissar floder om nätterna. Det innebär ett par veckor av sömnlöshet för oss.
Vi kommer få turas om att sova om nätterna.
Vi måste alltså hålla koll HELA TIDEN ifall han skulle kissa.
Så..
Sinnessjukt ont i kroppen + flytt (där jag ej få bära för mycket) + operation (kan ej bära Kevin för mycket) + julafton = helvetes vecka. Alla jobbar dessutom = knappt någon hjälp.
Får man gräva ner sig?
Har velat gå under jorden hela dagen idag.
Varit gråtfärdig sedan jag vaknade.
Orkar inte det här.
:'(

Kommentarer
syster som bor alldeles för långt bort =/ skrev:

hade hjälpt dig o kevin om ja hade kunnat, gumman.. hatar att vi inte bor närmare varann.. VET att jag, björn, mamma o jocke hade hjälpt till utan tvekan.. vi saknar er..

2010-12-17 @ 08:53:18
simone skrev:

Men sötnos :( Hur har detta hänt med Kevin ? säg till om du behlver hjälp med nåt, jag befinner mig i kisa most of the time :) Bara att höra av sig ! miljoner kramar till er

2010-12-20 @ 11:43:37
URL: http://www.simoneasberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: