Flytta?

Sitter och lyssnar på Volbeat. Har precis varit och övningskört.
Nikitas fina klänning kom just :D tog fram och kollade och den, den är verkligen jätte vacker!
Det är så man vill testa den på Kevin, haha!
,
Jaha, vad händer nu då? Städa lite kanske.. Plocka lite.. Packa lite.
Väntar på att få svar om vilken dag vi får flytta in, hade ju hoppats på igår, men nej.. :(
Nu kanske hela helgen kommer bestå av att flytta, men iofs, då är det lättare att få hjälp med det.
Längtar INTE till flytt-städningen :S :P
,
,
Jag är så lycklig över att jag har mina fina prinsar <3 och att jag snart kommer att få en tredje prins också <3
Jag älskar er! Robert, Kevin och "Scorpan" :) <3 (Scorpan är endast ett smeknamn..)

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Säg till om du hellre vill ha den andra designen för då fixar jag tillbaka den :) Annars hoppas jag att du blev nöjd iaf :)

Puss <3

2010-12-03 @ 23:26:20
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: