4:e advent

Flyttat över mer idag.
Nu syns det iaf att vi börjat flytta :) Åh, så skönt!
Kevins rum blir jätte fint! Kommer ta kort sen när vi flyttat klart.
Ikväll blir det monopol/kortspel med Jonte (lillebrorsan) och Challe i den nya lägenheten.
Nepp, vi har inte el där än. MEN! Vi har massor med ljus :D MYSIGT!
Jag och Frida (lillasyrran) spelade monopol där igår.
Dock satt vi på golvet då, vilket var otroligt obekvämt, ikväll kommer vi har stolar och bord där iaf.
Nu ska jag leka lite med Kevin, så Robert och Jonte kan fortsätta flytta över saker.
Älskar mina familj <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Puh, tur att ni fixat stilar och bord annars hade jag nog ångrat mig ;) haha!

Tur för dig att du uppdaterar ibland, annars..! :)

<3

2010-12-19 @ 18:43:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: