2 år

För 2 år sedan bestämde vi oss att försöka igen.
För 2 år sedan chansade vi på något vi faktiskt inte trodde skulle hålla.
För 2 år sedan blev det du och jag.
Idag älskar jag dig mer än vad jag någonsin älskat dig förut.
Kan inte tänka mig att leva utan dig och förstår inte hur jag kunde leva utan dig.
Aldrig har någon människa fyllt mig med så mycket kärlek och trygghet.
Jag älskar dig, mer än vad jag visste att man kunde älska någon.
Vi har våra upp och ned gångar.
Men trots motgångar, trots alla tjafs, så betyder du så enormt mycket för mig!
Skulle aldrig kunna tänka mig leva med någon annan.
Låt dessa 2 år bara vara en början på ett evigt förhållande.
,
,
The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel
Våran låt, älskling. Våran.

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Så gulligt skrivet! :) "gilla" :)

<3

2010-12-27 @ 20:34:06
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: