Long time

Jag har ju som ni kanske märkt mina perioder då jag inte har någon lust alls att blogga och känner att jag knappt har någonting att skriva om.
Men nu kommer några rader iaf :)

Kevin springer runt hela dagarna och säger "Mamma" om och om igen, hihi. Gulligt, men han säger det nog inte bara för att han menar just MIG, men flera gånger säger han det för att få min uppmärksamhet, MIN DUKTIGA LILLA KILLE! Mamma är sååå stolt över dig.
Idag fick vi sätta alla dörrhandtag uppåt i lägenheten. Kevin har lärt sig att öppna dörrar nu *suck*. Han är självklart jätte duktig som klarar av nya lite "svårare" saker och så, men lite jobbigt är det ju. Nu känner man sig inte lika trygg längre.

Igår natt så var jag och Ida iväg en bit utanför Kisa (bläcksvart ute) och la oss på marken och kollade stjärnorna. Ni har väl läst om det där med alla stjärnfallen? Länk -> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7602931.ab
Vi såg drygt 20 stjärnfall var på 1h 45min. Det var så mäktigt och så otroligt vackert!
Jag och Frida(lillasyster) ska ut inatt och se om vi ser någonting. *HOPPAS HOPPAS!*

Idag fick jag mitt smink (som jag beställde för 2 veckor sen) ifrån tradera. Färgpalett på 120 färger :D Så nu jä^lar ska det sminkas :P haha.

Får se när jag uppdaterar igen, får troligtvis en ny design snart dessutom :)


Puss, älskar mina prinsar!
Tänker på dig Therese! <3

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jo men jag blev faktiskt väldigt nöjd, får väl hoppas att du börjar blogga mer igen så de va värt tiden jag la ner ;) haha.

Puss

2010-08-16 @ 00:15:59
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: