Jag SKA lyckas

Robert är iväg och handlar och träffar Marcus en sväng, själv kollar man runt på bloggar lite och väntar på att han ska komma hem så vi (eventuellt) kan kolla på film.

Idag var Robert jätte duktig och städade vardagsrummet :) Plockade, rensade, dammsög osv. <3
Själv orkade jag inget annat än att diska och laga mat.

Imorgon så ska Robert troligtvis jobba, beror på vädret. Själv har jag inga direkta planer.
Träffa Challe en sväng tror jag, försöka plocka lite här hemma också.
Blir det fint väder (=inget regn) så ska jag försöka gå ut lite med Kevin, så han får lite frisk luft.

Bestämde mig igår för att (för 10000 gången) sluta röka och snusa, se hur det går denna gången. Men jag SKA lyckas, jag är dessutom tvungen till att tro på mig själv, annars kommer jag aldrig att lyckas.


Hörs imorn! Älskar mina muppar <3

Puss ♥

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Jag tror på dig och jag vet att du klarar det! :) <3

2010-08-16 @ 22:59:10
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: