Hej hopp

Idag fick jag en lååång sovmorgon.
Jag vaknade inte förrän halv tolv.
Robert gick upp med Kevin vid halv sju-sju. Stackarn <3

Som ni ser så har jag en ny design, den gjorde sötnosen Challe till mig :D

Idag har jag inga planer, funderar på att kanske träffa någon vän eller så, eller bara vara hemma och mysa med Robert och Kevin :) Vi får se. Kanske blir kortspel och sånt skoj med Challe, som vanligt :)

Nu ska jag iaf försöka bli liiite duktigare på att uppdatera bloggen. Ni får tjata på mig annars ^^

Pussar ♥

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

Men det är ju faktiskt inte så roligt o blogga om man aldrig får kommentarer, så vi får väl bli duktigare på att kommentera också :)



Kommer förmodligen förbi ikväll när Nikita somnat, men vi hörs sen i vilket fall :)

Puss

2010-08-16 @ 13:21:23
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: