Godmorgon! :)

Vaknade på lite fel sida idag, kände mig jätte svag, hade svettningar, ont nästan överallt och jätte förkyld. Med det fick jag gå upp med Kevin själv när Robert fick ligga kvar och sova.
Men saken är den att Robert gett mig sovmorgnar i flera dagar <3 Så det var min tur att vara snäll mot honom :)

Nu när jag mår bättre, förutom förkylningen, så är jag på jätte bra humör :D
Blir bara så glad när jag tänker på det liv jag har. Jag är verkligen lycklig! :')
Jag har världens underbaraste son och världens underbaraste pojkvän. Hur tur har inte jag!? :D




JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MITT LIV <3


Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt ni.

Kommentarer
Charlotte - Mamma till Nikita skrev:

klickar på gilla knappen :)

2010-08-20 @ 11:01:30
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: