Åska <3

Skrev igår att jag skulle ut med Kevin och leka om vädret ville, men det blev ju inte så då.
Fast inte grät jag över det, jag ÄLSKAR åska! Sååå otroligt mysigt! :D Det riktigt smällde förut.
Har legat i soffan och bara njutit, balkongdörren har varit öppen ett tag.

Just nu är Robert nere och köper köttfärs, jag ska laga köttfärssås och spaghetti idag :) Mums!
Kevin står bredvid mig och ger mig en snusdosa, tar tillbaka den, gnäller, ger mig den, tar tillbaka den, gnäller osv osv osv osv.. Vet inte varför, han kanske förväntar sig att jag ska öppna den, men jag tror inte att det är en så bra idé. :P

Får se vad som händer ikväll, ska väl troligtvis träffa Challe, så mycket vet jag :)

Robert
Kevin


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: